اسامی اعضای کمیته طرح تکریم مرکز درمانی معتمدی گرمسار:
ردیف |
نام و نام خانوادگی |
سمت |
1 |
دکتر زهرا عزیزلو |
ریاست بیمارستان |
2 |
آقای محمد میراخوری |
مدیریت بیمارستان |
3 |
خانم افسانه شاه حسینی |
مترون |
4 |
خانم زینب صبور |
مسئول کمیته طرح تکریم |
5 |
مهندس محمد شم آبادی |
مسئول حراست |
6 |
آقای سینا گرایلی |
مسئول روابط عمومی |
7 |
خانم فاطمه مداح |
رابط طرح تکریم |
منشور اخلاقی بیمارستان معتمدی گرمسار:
در پیشگاه قادر متعال بر خود لازم می دانیم که: همه روزه و در تمام لحظات با ظاهری آراسته و در نهایت ادب و احترام با برخوردی نیک و پسندیده با مراجعین و همکاران ارتباط برقرار نموده و در کوتاهترین زمان وظایف و امور محوله را در کمال صداقت و رعایت انصاف انجام داده و در صورت لزوم توضیحات کافی و روشن را ارائه کنیم و در این راستا خود را مقید به اجرای اصول و منشور زیر دانسته و بدان پایبند باشیم.
منشور اخلاقی:
- در حفظ نظم محل کار خواهیم کوشید، زیرا نظم و انظباط بیانگر شخصیت، ایمان و اعتقاد هر فرد به ارائه خدمت است.
- با ظاهری آراسته و در کمال متانت و خوشرویی از مراجعین استقبال می کنیم.
- احترام مدیران و همکاران را حفظ می کنیم تا با ایجاد همدلی و همفکری در جهت رضایت همگان گام برداریم.
- انجام صحیح و سریع امور محوله را جزء وظایف خود دانسته و به مردم اعلام می کنیم و در کوتاهترین زمان به آن خدمت خواهیم کرد.
- در صورت نارضایتی مراجعین متأثر و با فروتنی از آنان عذرخواهی و از ابراز رضایت ایشان افتخار می کنیم.
- با کمال میل و اشتیاق به نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارباب رجوع گوش فرا میدهیم.
مهمترین اهداف طرح تکریم ارباب رجوع:
1.اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق وب سایت، تابلو اعلانات، بروشور و ...
2.بازنگری و اصلاح و مهندسی مجدد روشهای انجام کار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی به مردم
3.تدوین منشور اخلاقی سازمان، به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع
4.نظر خواهی از مراجعان به سازمان، در باره کیفیت خدمت دهی و چگونگی برخورد کارکنان
5.ایجاد ساز و کارهای لازم، به منظور تشویق کارکنانی که موجب رضایت خدمت گیرندگان می شوند و برخورد با کارکنان متخلف
6.نظر سنجی از مردم درباره رضایت آنان از کیفیت خدمت رسانی دستگاه